وبلاگ شرکت نگارخودرو

دستگاه شستشوی انژکتور چیست؟

دستگاه شستشوی انژکتور چیست؟ همانطور که از اسم این دستگاه بر می آید، انژکتورشور دستگاهی است که برای تست، شستشو و سرویس انژکتور خودرو از آن استفاده می شود.
شنبه 22 خرداد 1400 1496

دستگاه دیاگ چیست؟

دستگاه دیاگ چیست؟ به مرور زمان تعمیرکاران و مکانیک های زیادی در سراسر کشورهای مختلف مشغول به کار شدند. اما یکی از مهمترین اشکالات موجود برای تعمیرکاران آن دوران زمان بر بودن تعمیرات خودرو بوده است. به همین منظور برای ثبت و پیگیری عیب اجزای سیستم، یک کامپیوتر هوشمند برای ثبت عیب را در داخل خودرو قرار دادند و تمامی اجزای مختلف خودرو که حساسیت بالایی در برابر آسیب دیدگی داشت را به این کامپیوتر متصل کردند.
سه شنبه 18 خرداد 1400 1628

سنسور اکسیژن خودرو چیست؟

سنسور اکسیژن خودرو چیست؟ مصرف سوخت در خودرو به عوامل زیادی وابسته است؛ یکی از مهترین نکات درباره مصرف سوخت خودرو میزان نسبت هوا به سوخت خودرو است که میزان مصرف سوخت را نیز مشخص می کند؛ این نسبت اکسیژن یا هوا به سوخت در خودرو توسط قطعه ای به نام سنسور اکسیژن کنترل و مدیریت می شود.
یکشنبه 9 خرداد 1400 999

استپر موتور چیست؟

استپر موتور چیست؟ استپر موتور یکی از قطعات موتور خودرو است که با وجود کوچک‌بودن، وظایف بسیار مهمی برعهده دارد و اطلاع از دلایل و علائم خرابی استپر و هم‌چنین شیوه نگهداری و تعمیر مناسب آن، امری حیاتی است. خرابی یا عدم عملکرد صحیح این قطعه، لذت رانندگی را از شما سلب خواهد کرد.
یکشنبه 2 خرداد 1400 1058

ESP چیست و چگونه کار می کند؟

ESP چیست و چگونه کار می کند؟ امروزه سیستم‌های مختلفی روی خودرو نصب می‌شوند که می‌توانند راحتی و امنیت خودرو را به صورت چشمگیری افزایش دهند. یکی از این سیستم‌ها که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده‌اید و روی بسیاری از خودروهای روز دنیا نصب شده‌ است، سیستم ESP می‌باشد. در حقیقت ESP مخفف Electronic Stability Program است که برای بالابردن پایداری خودرو رو آن نصب می‌شود.
شنبه 25 اردیبهشت 1400 1162

سیستم فرمان برقی یا EPS

سیستم فرمان برقی یا EPS سیستم فرمان برقی یا فرمان الکتریکی EPS مخفف (Electric Power Steering) از سال ۱۹۹۰ میلادی برای مونتاژ خودروها در کمپانی‌های خارجی استفاده شد. این سیستم فرمان پیشرفته خودرو با قابلیت‌ها و عملکرد مثبتی که در حوزه ایمنی خودروها داشته است، توانست جایگزین فرمان هیدرولیکی خودروها شود.
شنبه 18 اردیبهشت 1400 1337

آشنایی با ایربگ (کیسه هوای خودرو)

آشنایی با ایربگ (کیسه هوای خودرو) کیسه‌ هوا یا ایربگ، بالشتی اضطراری است که هنگام تصادف پر از باد شده و مانند محافظ بین سرنشین و خودرو قرار می‌گیرد.
شنبه 11 اردیبهشت 1400 3255

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.