نگارآموز، نرم افزار تخصصی آموزش تعمیرات ایسیو، برق و انژکتور خودرو
نگارآموز، نرم افزار تخصصی آموزش تعمیرات ایسیو، برق و انژکتور خودرو

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربردی ترین نرم افزار آموزشی برق و انژکتور خودرو بنام نگارآموز، رونمائی شد.

نرم افزار نگارآموز تخصصی ترین نرم افزار آموزش تعمیرات ایسیو، ریمپ و تیونینگ

محصول تازه شرکت دانش بنیان نگارخودرو با نام نرم‌افزار نگارآموز در همایش آموزشی بزرگ نگارخودرو در اهواز رونمایی و به بازار عرضه شد.این نرم‌افزار شامل آموزش های جامع به زبان ساده و گام به گام بوده و کاربری آسان و دسترسی به تصاویر یونیت های مختلف خودرو با کیفیتی بالا و جزئیات کامل از مزایای آن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان نگارخودرو، دهم تیرماه، همایش آموزشی بزرگ نگارخودرو در اهواز، میزبان رونمایی از نرم‌افزار نگارآموز، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که شامل پکیج های تخصصی برق و انژکتور خودرو، تعمیرات ایسیو، ریمپ و تیونینگ می باشد، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کاربری آسان و دسترسی به تصاویر یونیت های مختلف خودرو با کیفیتی بالا و جزئیات کامل را ارائه کند و به همین جهت ویژگی های منحصربفردی را نسبت به نرم افزارهای مشابه برای مصرف کنندگان فراهم می آورد.

بر پایه این اطلاع، کاربری آسان و دسترسی به تصاویر یونیت های مختلف خودرو با کیفیتی بالا و جزئیات کامل، آموزش های جامع به زبان ساده و گام به گام شامل پکیج های آموزشی تعمیرات ایسیو ، ریمپ و تیونینگ، دسترسی به نقشه های سوخت رسانی خودرو شامل دیتاشیت آیسی های پرکاربرد خودرو و نقشه های پین اوت کلیه ایسیوها با کیفیت بالا، قابلیت بزرگنمائی کلیه نقشه ها و سهولت در مشاهده جزئیات آنها، این نرم‌افزار را به کاربردی ترین نرم‌افزار آموزشی حوزه برق و الکترونیک خودرو تبدیل کرده است.

دکتر سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نگارخودرو، تولید این محصول را  حاصل ماه ها تحقیق و تلاش متخصصین نگارخودرو در این مجموعه دانست و گفت: نگارآموز نرم افزاری ضروری و کاربردی برای: فعالان حوزه برق ، الکترونیک وتعمیرات خودرو - اساتید، دانشجویان و کارآموزان و همچنین علاقمندان به سیستم های الکترونیک خودرو می باشد. وی افزود، علاقمندان به استفاده از این محصول می توانند فایل نصبی نرم‌افزار نگارآموز را از وبسایت رسمی شرکت نگارخودرو دانلود نموده و پس از نصب نرم‌افزار و با وارد کردن اطلاعات ورود دمو  (user: trial  pass: negarkhodro) به نسخه آزمایشی این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند.

لینک دانلود مستقیم نرم افزار نگارآموز :

https://www.negarkhodro.com/file_part/download_part/NegarAmooz%200.0.0.1.exe


انتشار: 1401/04/14
بازدید: 2942
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.