انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و شرکت نگارخودرو
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و شرکت نگارخودرو

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان نگارخودرو، تفاهم نامه همکاری های علمی – آموزشی بین سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و شرکت نگارخودرو با هدف ایجاد و هم افزایی همکاری های آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت های دو طرف برای ارائه خدمات آموزشی به صنایع مختلف، در روز سه شنبه 28 دی ماه، بین شرکت نگارخودرو و سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به امضا رسید.     

هم زمان با امضاء تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی با سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، شرکت نگارخودرو تجهیزات مربوط به دوره های آموزشی در حوزه ECU خودرو را به صورت رایگان به معاونت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف اهداء کرد.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضاء دکتر علیرضا آخوندی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و دکترسیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت نگارخودرو رسیده است، این دو مجموعه در زمینه ی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنایع خودرو مطابق ضوابط جهاد دانشگاهی، تدوین دوره های آموزشی و تبادل اساتید دوره های آموزشی در حوزه خودرو همکاری می کنند.

همکاری در برگزاری سمینارها و کارگاه های یک روزه در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و همکاری در اطلاع رسانی و اعلام ظرفیت ها و توانمندی های طرفین به جامعه، سازمانها و صنایع مرتبط از دیگر محورهای این تفاهم نامه می باشد.

اعتبار این تفاهم نامه تا پایان سال 1401 می باشد که در صورت توافق دو طرف و تداوم فعالیت های مشترک قابل تمدید می باشد.

 


انتشار: 1400/10/29
بازدید: 1431
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.