ویژگی های یک نرم افزار آموزشی خودرویی خوب
ویژگی های یک نرم افزار آموزشی خودرویی خوب

 

 

 

 

 

در گذشته آموزش صرفا به‌صورت حضوری انجام میشد و بدون حضور در یک آموزشگاه امکان یادگیری مطالب جدید از طریق اساتید آن رشته وجود نداشت.

امروزه با پیشرفت علم و فناوری امکان یادگیری و آموزش غیرحضوری فراهم شده است. در واقع نرم افزارهای آموزشی ابزارهای نوینی هستند که امکان یادگیری در هر مکان و هر زمان دلخواه را برای ما فراهم میکنند. مخصوصا در زمیته خودرویی که اهمیت وجود یک نرم‌افزار آموزشی خودرویی بیشتر نمایان میشود زیرا تعمیرکاران محترم زمان آزاد مشخصی ندارند و به دنبال یادگیری مطالب در اندک زمان فراغت در حین کار می باشند.

شما میتوانید با یک نرم‌افزار آموزشی استاندارد به راحتی مطالب جدید بیاموزید.

نرم‌افزار آموزشی چیست؟

نرم افزارهای آموزشی، نرم افزارهایی تحت ویندوز یا مناسب برای موبایل هستند که هدف اصلی آنها تدریس به صورت خودآموزی می باشد. این نرم افزارها سطح تعامل را با محتوای چندرسانه ای بالا می برد. بیشتر این نرم افزارها از فیلم،عکس و صدا به منظور آموزش استفاده میکنند و معمولا محیط یادگیری پربار و جذابی ایجاد میکنند.

شرکت نگارخودرو ارائه کننده یکی از جامع ترین نرم افزارهای آموزشی خودرویی به نام نگارآموز بوده که در فاز اول نرم‌افزار دو مهارت بسیار مهم تعمیرات ایسیو و ریمپ و تیونینگ خودرو را به مخاطبان خود با کیفیت بالایی آموزش میدهد.

همچنین نرم‌افزار شامل نقشه های الکتریکی پرکاربرد خودرویی و آموزش الکترونیک پایه میشود.

ویژگی های یک نرم‌افزار خوب آموزشی خودرویی

  1. ویژگی های گرافیکی و ظاهری:

ظاهر نرم‌افزار، نحوه ی قرارگیری ابزارها، دسترسی سریع به بخش های مختلف، تغییر نمایه کاربری و کاربرد آسان از ویژگی های یک نرم‌افزار آموزشی خوب هستند.

کاربری آسان و محیط جذاب و ساده با زبان فارسی از ویژگی هایی بوده که در تمام مراحل ساخت و تولید نرم‌افزار نگارآموز رعایت شده و ترتیب قرار گیری مطالب کمک حال فنی کاران محترم برای پاسخ دادن به نیازهای آموزشی خودرویی آنهاست.

  1. قابلیت استفاده از مطالب در هر زمان و به صورت نامحدود
    یکی از مزایای نرم افزارهای آموزشی قابلیت دسترسی نامحدود است. وقتی معلم سرکلاس مطلبی را آموزش می دهد دانش آموز یک بار فرصت شنیدن ویادگیری دارد اما از طریق نرم افزارهای آموزشی شما می توانید هرچند بار و در هر زمانی که می خواهید آموزش مطالب را ببینید.
  2. استفاده از محتویات چند رسانه ای
    یادگیری از طریق محتوای چند رسانه ای مانند ویدیو، عکس و صدا بسیار بهتر و آسان تر است. نرم افزارهای آموزشی باید متناسب با نیازخود از این محتویات استفاده کنند.

در نرم‌افزار آموزشی نگارآموز، محتوای نوشتاری مناسب و حرفه ای به زبان بسیار ساده ارائه شده و سعی شده برای فهم بهتر مطالب از پیچیدگی های کلامی و نوشتاری در آنها پرهیز شود. کلیه تصاویر ارائه شده در نگارآموز با کیفیت بسیار بالا عکسبرداری شده اند و با قابلیت بزرگنمایی زیاد دقت آموزش را بسیار بالا میبرند. محتوای ویدئویی نگارآموز هم با کیفیت بالای صوتی و تصویری آموزش دهنده تمام نکات ریز و درشت مرتبط با ان مطلب می باشد

  1. قیمت مناسب
    یکی از مهمترین مولفه ها قیمت است. بحث بصرفه بودن استفاده از نرم‌افزار نسبت به هزینه های حضور در یک کلاس آموزشی میتواند بسیار مهم باشد.
  2. خدمات پس از فروش و سرویس پشتیبانی
    پشتیبانی به موقع و مناسب یکی از مهمترین نکات در انتخاب هر نرم افزاری است. برخی نرم افزارها پس از مدتی دچار مشکلات جزئی می شوند که با پشتیبانی به راحتی می توان این مشکلات را در منزل حل کرد.
    پاسخگویی به مسائل و سوالات کاربران از سیاست های شرکت های سازنده و ارائه دهنده ی این نوع نرم افزارها می باشد.
  3. سرعت
    نرم‌افزار آموزشی باید سریع باشد تا حوصله ی کاربر را سر نبرد. نرم‌افزار ایده آل باید زمان آموزش استاندارد و حداقلی داشته باشد.
  4.  سهولت کاربری
    دسترسی راحت به بخش ها و ابزارهای مختلف و کلیدهای میانبر از پارامترهای حائز اهمیت هر نرم افزاری می باشند.

نگارآموز یک نرم‌افزار استاندارد و با سرعت بالا برای شماست که با استفاده از آن میتوانید بسیار ساده و آسان، در زمان دلخواه و به‌صورت نامحدود آموزش ببینید. قیمت مناسب نرم‌افزار باعث میشود تا استفاده از آن نسبت به شرکت در دوره های فنی مختلف صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد و تیم پشتیبانی فنی شرکت نگار خودرو به‌صورت تلفنی،حضوری و از طریق شبکه های مجازی پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران عزیز خواهند بود.
 

جهت دانلود نرم‌افزار نگارآموز اینجا کلیک کنید


انتشار: 1401/04/26
بازدید: 755
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مطب در فرم زیر ارسال نمایید.
نظری ثبت نشده است شما اولین نفری باشید که درباره مطلب فوق اظهارنظر کنید.

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.