بی کد
4 سال پیش
یوسف مهرابی
فارس, مرودشت
3 سال پیش
سلام وقت بخیر پراید مدل ۸۸زیمنس با پرتابل بی کد کردم ماشین روشن میشه ولی خطایه پیکربندی ایموبلایزر میده چراغ چکش روشن میشه.
مصطفی قمری پور4 سال پیش

لرستان, خرم آباد
16 روز پیش
یوسف مهرابی4 سال پیش

فارس, مرودشت
3 سال پیش
[ گزارش] [ 0 0]
4 سال پیش

,
2025 سال پیش
یوسف مهرابی4 سال پیش

فارس, مرودشت
3 سال پیش
[ گزارش] [ 0 0]
4 سال پیش

,
2025 سال پیش
یوسف مهرابی4 سال پیش

فارس, مرودشت
3 سال پیش
[ گزارش] [ 0 0]
4 سال پیش

,
2025 سال پیش
یوسف مهرابی4 سال پیش

فارس, مرودشت
3 سال پیش
[ گزارش] [ 0 0]
ساسان ببری4 سال پیش

تهران, رباطکریم
4 سال پیش
[ گزارش] [ 0 0]
4 سال پیش

,
2025 سال پیش
دستهبندی سوالات
آخرین سوالات انجمن
ناک در دور 1800 تا 2200 [پاسخ 0]
چشمک زدن چراغ چک [پاسخ 0]
فیلم آموزشی [پاسخ 0]
فیلم آموزشی [پاسخ 0]
اپشن دستگاه [پاسخ 1]
خرابی مولتی پراپ [پاسخ 1]
نگار ریمپ [پاسخ 0]
ذخیره دامپ [پاسخ 1]
خرابیباتری [پاسخ 1]
جیتگ BCM با پروگرامر نگار [پاسخ 0]
مشکل اعمال تغیرات در ریمپ [پاسخ 1]
دیاگ [پاسخ 0]
بیکد چینی [پاسخ 1]
دامپ [پاسخ 0]
دامپ [پاسخ 0]
کدخطا [پاسخ 0]
خطای p0051 [پاسخ 0]
Obd [پاسخ 1]
کد دهی مجدد [پاسخ 0]
خرید پکیج [پاسخ 1]

