کد دهی مجدد30 روز پیش

سجاد مهدی پور
گیلان, لاهیجان
30 روز پیش
سلام خدمت اساتید
ریو مدل ۸۵ رو برای تعویض واشر سر سیلندر مکانیکی بردم بعد از کار مکانیک تماس گرفتن که ماشین روشن نمیشه و ایراد برقی داره و باتری ساز اوردیم متوجه شدیم کد ماشین پریده و با سوییچ اصلی و زاپاس روشن نمیشه.
بردن ایسیو سازی و کد ماشین رو فیزیکی غیر فعال کردن یعنی ایموبلایزر رو کلا از مدار خارج کردن و ۱ تومن گرفتن که به قول خودشون دوباره این مشکل پیش نیاد چون سن ماشین بالاس و گفتن کد زدن مجدد هم هزینه ناچیزی داره اگه بخوای حدود ۵۰۰ت ولی بهتره نکم این کارو.
میخواستم بدونم درست میگن ؟ هم در مورد هزینه هم در مورد سن ماشین
ریو مدل ۸۵ رو برای تعویض واشر سر سیلندر مکانیکی بردم بعد از کار مکانیک تماس گرفتن که ماشین روشن نمیشه و ایراد برقی داره و باتری ساز اوردیم متوجه شدیم کد ماشین پریده و با سوییچ اصلی و زاپاس روشن نمیشه.
بردن ایسیو سازی و کد ماشین رو فیزیکی غیر فعال کردن یعنی ایموبلایزر رو کلا از مدار خارج کردن و ۱ تومن گرفتن که به قول خودشون دوباره این مشکل پیش نیاد چون سن ماشین بالاس و گفتن کد زدن مجدد هم هزینه ناچیزی داره اگه بخوای حدود ۵۰۰ت ولی بهتره نکم این کارو.
میخواستم بدونم درست میگن ؟ هم در مورد هزینه هم در مورد سن ماشین
دستهبندی سوالات
آخرین سوالات انجمن
کد دهی مجدد [پاسخ 0]
خرید پکیج [پاسخ 1]
وصل نشدن [پاسخ 1]
حذف نشدن سنسور اکسیژن s2000_11 [پاسخ 1]
نقص اپدیت [پاسخ 1]
7000 [پاسخ 7]
سنسور کیلومتر [پاسخ 0]
دستگاه صفحه سفید [پاسخ 1]
ریمپ j35 [پاسخ 1]
ران نشدن فایل نصبی [پاسخ 0]
نسل 2 [پاسخ 0]
به روز رسانی پرتابل نسل ۲ [پاسخ 1]
تیونینگ [پاسخ 1]
تیونینگ [پاسخ 0]
تیونینگ [پاسخ 2]
مشکل [پاسخ 1]
انژکتور شور ۷۰۰۰ [پاسخ 0]
امدادخودرودراصفهان [پاسخ 0]
سلام [پاسخ 0]
ریمپ [پاسخ 1]