ایسیو کد داریا بی کد
2 سال پیش
علی مهدی زاده
خراسان شمالی, شیروان
2 ماه پیش
1-برای تست ایسیو کد دار با تستر نگار چه جوری باید تست کرد منظورم آیا باید کلیه متعلقات ایمو وسوییچ روی میز کار آورده شود یا اینکه روش دیگری هست بدون اینکار بشه هم تست کرد وهم موتور روشن پارامترها را تست کرد دوستان لطفا راهنمایی کنید
پشتیبانی فنی2 سال پیش

مازندران, بابل
7 ماه پیش
رحمت اله برادران2 سال پیش

آذربایجان غربی, مهاباد
7 ماه پیش
دستهبندی سوالات
آخرین سوالات انجمن
ناک در دور 1800 تا 2200 [پاسخ 0]
چشمک زدن چراغ چک [پاسخ 0]
فیلم آموزشی [پاسخ 0]
فیلم آموزشی [پاسخ 0]
اپشن دستگاه [پاسخ 1]
خرابی مولتی پراپ [پاسخ 1]
نگار ریمپ [پاسخ 0]
ذخیره دامپ [پاسخ 1]
خرابیباتری [پاسخ 1]
جیتگ BCM با پروگرامر نگار [پاسخ 0]
مشکل اعمال تغیرات در ریمپ [پاسخ 1]
دیاگ [پاسخ 0]
بیکد چینی [پاسخ 1]
دامپ [پاسخ 0]
دامپ [پاسخ 0]
کدخطا [پاسخ 0]
خطای p0051 [پاسخ 0]
Obd [پاسخ 1]
کد دهی مجدد [پاسخ 0]
خرید پکیج [پاسخ 1]

